ponedeljek, 14. februar 2011

Končno Valentinovo

Še zadnji čestitki na temo valentinovo. Najprej izpolnjujem obljubo in vam pokažem še knjigico, ki sem jo naredila za bratovo punco. Izbrala sem meni zelo priljubljen motiv Sarah Kay (pobarvan s Copici), rdečo barvo - barvo zaljubljencev in čipkasto obrobo (štanca Marthe Stewart). Osnova je čokoladno rjava, kar čestitko naredi bolj sladko.

 


V notranjosti je prostor za posvetilo in škatlica. Kaj je moj brat skril v škatlico pa žal ne vem. Upam, samo, da je bila njegova punca z darilom zadovoljna.
Ostala mi je še zadnja letošnja valentinova čestitka. Ta je bolj preprosta.

2 komentarja:

  1. Zelo lepa knjigica. Men pa tisto zlaganje gub ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Za harmoniko je najbolje, da vzameš srednje trd papir 80-120 g. Narediš utore, potem pa vsako gubo zgladiš s palčko s kostjo. Ko pa lepiš skupaj, pazi, da je pod kotom 90 stopinj in fino pritisneš pa nekaj časa držiš skupaj. Verjamem, da ti bo uspelo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...