četrtek, 23. junij 2011

Čestitka knjigica

Kar ne morem zbežati od čestitk knjigic. Kar naenkrat bi jih vsi radi imeli. No, upam, da sta to zadnji dve za nekaj časa in da se bom potem lahko posvetila še drugim stvarem (klasičnim voščilnicam, nakitkanju...), za katere mi zdaj zmanjkuje časa.
Tokrat sem naredila eno v rjavo zeleni kombinaciji in uporabila priljubljen motiv ježka.
Naslovna stran

Zadnja stran

Notranjost
Druga pa je na željo naročnice v lila odtenku. Tu pa sem uporabila motiv drevesne vile (sedeče na češnjevi veji).

Obe voščilnici sta preprosti, brez pretiranega dodatnega okraševanja. Upam, da bosta prejemnicama všeč.

8 komentarjev:

  1. Seveda ne morejo mimo njih, če so pa te tvoje knjigice fantastiče in ti gredo super od rok :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda jima bosta všeč.
    Čudoviti sta obe!!
    Seveda so mi pa malček nagajive bodice bolj povšeči.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si ju naredila. Ježek je tudi meni malce bolj všeč :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Verjamem, da vzame taka knjiga veliko časa in da bi po nekaj izdelanih človek rad počel še kaj druga, ampak ljudem pa je to nekaj drugačnega kot klasična čestitka, verjamem da jim je zelo všeč in super, da ti naročajo. Lepo si ju skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. To da imaš veliko povpraševanja preprostno pomeni da si dobra. In res sta tudi tokrat čudoviti obe. Vila mi je zelo všeč. Je prijetna popestritev.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta luštni, ampak meni je ježek bolj všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaj češ, krasne so, zato sje pa tudi naročnikov veliko. Ježkova je danes moja zmagovalka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...