ponedeljek, 1. avgust 2011

Kvačkanka in prvo servetkanje

V dopustniškem času mi je uspelo narediti celo 2 kvačkanki. Pri prvi (modri) sem uporabila navadne perlice 2,6 mm, pri črni z vijoličnim vzorcem pa 2 mm. Čigav vrat bo krasila modra še ne vem, črna pa bo moja, ker sem pri kvačkanju opazila, da se vijolična barva drgne stran. Sčasoma bo tako postala črna kvačkanka z prozornim vzorcem s srebrno sredico. Ja tudi to se zgodi. Bo treba spet vzeti kvačko v roke in perle prej preveriti.

Pred dnevi pa sem se prvič lotila servetkanja. Svečnik za 9 svečk je bil odlit že kar precej časa nazaj, čakal je le na svojo obleko. Pa jo je končno dočakal. Oblekla sem ga v servetek z motivom maka in v luknjice vtaknila čajne svečke.


Mislim, da mi je za prvič kar dobro uspelo. Mogoče naslednjič izberem servetek z bolj primernim vzorcem. Tokrat je bil ta edini, ki sem ga imela in je bil primeren za tak svečnik.

3 komentarji:

  1. Lepi kvačkanki! Pa tudi svečnik je lepo uspel!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, očitno si tip človeka, ki mu uspe vse česar se poloti. Veselje mi je gledat tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...