četrtek, 15. september 2011

Voščilnice za otroke

Vidim, da se je na mojem blogu počasi že začel nabirati prah, zato je prav, da končno nekaj objavim. V tem času je nastalo nekaj novih izdelkov, ki komaj čakajo, da jih pokažem svetu. September je pri nas čas rojstnih dni, predvsem od otrok. V ta namen so nastale naslednje otroške voščilnice. Fantje, vsaj pri nas, so nori na Spidermana, pa sem si rekla, zakaj pa ne. Naredila sem dve voščilnici. Papirčki so sprintani in zlepljeni in to je to. Meni se zdi kar v redu.
Pa še posamično.
Mislim, da bosta čestitki prejemnikom (malim spidermančkom) všeč, ker sta se že moja dva mulčka skoraj stepla zanju.

Za bolj nežne otroke pa je nastala voščilnica z Racmanom Jako. Racmana sem prilepila v stilu 3D. Dodala izrezek rože, dva gumba...

Ko pa smo že pri otrocih, vam pokažem še eno voščilnico za novorojenčka. Tu sem uporabila piramidno tehniko. Dodala nekaj izrezkov in pikasto ozadje. Barve voščilnice so bolj nežne - mogoče bolj primerne za novorojenčico. Zdelo se mi je, da manjka napis, ampak kamor koli sem ga stlačila, mi ni bilo všeč, zato sem na koncu pustila brez.

Takole nekaj za začetek. Nadaljujem kasneje.

1 komentar:

  1. Vse po vrsti so zanimive in dodelane. Verjamem da so bile vsem všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...