ponedeljek, 28. november 2011

Srečanje v Prečni

Za nami je še eno čudovito srečanje v Prečni, kjer so se zbrale ustvarjalke iz različnih koncev Slovenije. Škrga je organzirala delavnico rožic in pickpointa. Aknela69  je skupaj s Kreal vodila delavnico izdelave nakita. Po predlogi za zapestnico Capricho smo delali "oblekico" za čajno svečko. In tukaj je moja svečka.
Izbor barv sicer ni ravno najboljši, ampak glavno, da osvojiš vzorec.
Poleg delavnic je bila še razstava izdelkov, swap novoletnih voščilnic, swap pletenih šalov in maček v žaklju (tokrat v jesenskih barvah).

5 komentarjev:

  1. Krasno oblekico je dobila tvoja svečka! Meni so pa tudi barve všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito oblačilce za svečko :).


    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. wauuuuuuuuuuuuuuuuu, super ti je uspelo. vidim, da si bila pridna učenka za razliko od mene, ki sem obupala v tretjem poizkusu.
    bom pa toliko bolj občudovala vas, ki to obvladate!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo in tudi barva mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole sem pa spregledala. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...