sobota, 17. marec 2012

Velikonočne voščilnice

Velika noč se nezadržno bliža in tudi pri meni počasi nastajajo velikonočne voščilnice. Nekaj mi jih je ostalo še iz lanskega leta, ker sem le-te dokončala šele po veliki noči. So mi pa zajčki, jajčka, piščančki  in podobno zlezli pod kožo, tako da je bilo treba narediti kakšno frišno za letos.
Ker sem ravno v fazi pikanja in šivanja, so tudi voščilnice temu primerne. In tu je prvi šopek - piščančka in velikonočna jajčka.

 

5 komentarjev:

  1. Kakšen lep pp neverjetno! Zelo obvladaš tole tehniko in tale jajček je meni najlepši. LP Mojca

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušne in v njih je tako veliko dela.

    OdgovoriIzbriši
  3. krasne voščilnice si naredila.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. krasne voščilnice si naredila.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...