četrtek, 27. september 2012

Snežinki

Tokrat vam predstavljam voščilnici z motivom snežinke. Šivanje tega motiva je bilo zelo enostavno in nič kaj zamudno. Snežinke so izpadle zelo dobro, zato ni kaj, da ne bi v prihodnosti zašila še kakšne. Se bom pa od teh voščilnic zelo težko ločila, ker sta mi res všeč.

Pa vam? Pričakujem vaše komentarje.

Janja

7 komentarjev:

  1. Zelo lepi! Tudi jaz bi se težko ločila od njiju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si tole naredila in dodala perlice!
    Luštno in lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi tale vzorček od vseh, ki jih imam za PP najlepši. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni sta všeč. Preprosto pa ne izgledata.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni se zdi zadeva komplicirana, ampak sta pa res prekrasni. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni,perlice pa nasploh lepo poudarijo snežinko :) lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...