ponedeljek, 8. oktober 2012

Otroški tri shutter voščilnici


Da malo presekam tole predzimsko idilo in vse te zimsko novoletne voščilnice, sem izdelala dve otroški voščilnici. Oblika voščilnice je tri shutter card, ki mi je zelo všeč, saj omogoča več manevrskega prostora. Izbrala sem klasični roza barvo (za punčko) in modro (za fantka). Potem pa sem se igrala s papirčki. In nastalo je tole:
  • za punčko

  • za fantka

Meni so prav cort.

Janja


10 komentarjev:

  1. Krasni sta in ta oblika ju zagotovo naredi še bolj posebni.

    OdgovoriIzbriši
  2. so stunning janja.fantastic design and the bear is really sweet :D

    xx coops xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo skombinirano. papirčki so luštni in motiv je tudi ravnopravšnji. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta zelo lepi!
    Tudi jaz sem eno tako že naredila in em koliko dela si vložila v dve :-)) Super sta ti uspeli!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne papirje si uporabila in ju zelo lepo izdelala. Všeč sta mi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštni otroški voščilnici in lepa okrasitev!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...