sobota, 26. januar 2013

Tilda z balonom

Pretekla dva dneva sem se poigrala z odtiski od Magnolie. Naredila sem nekaj voščilnic, ki vam jih bom v nadaljevanju pokazala - vsak dan eno. Najprej je na vrsti Tilda z balonom. Odtisek je pobarvan s Copici, uporabila sem papirje iz Hoferja, robna bordura je X-cut, relief od Cuttlebuga, rožica od Marianne Design, izrez Spellbinders nestabilities Oval Circles Scaloped large, napis je štampiljka od LOTV. Robove sem osenčila z Distress Ink (Spiced Marmelade).


Se mi zdi, da je kar dobro izpadlo. Voščilnica deluje toplo in bo po vsej verjetnosti romala h kakemu otročku, ki potrebuje topel objem.
Hvala, ker ste obiskali moj blog!

Janja

5 komentarjev:

  1. Janja čudovita je, upam, da nam pokažeš še ostale.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita, že komaj čakam nadaljevanje:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaa, res deluje toplo, saj si uporabila tople sončne barve :-)) Všeč mi je brvanje Tilde in postavitev celotne voščilnice! Krasna je :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja super barve si izbrala in tudi Tilda je tako luštna. lp

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...