nedelja, 28. april 2013

Še ena rožica

Zadnje čase mi objave kar ne gredo od rok. Tudi ustvarjalna energija je nekam izginila. Nič se mi ne da. Imam kar nekaj nedokončanih izdelkov, a jih kar ne morem dokončati. Nič mi ni všeč. No, upam, da to čimprej mine.
Vmes sem zašila edino eno rožico za dobrodelni projekt Beli križ (upam, da sem prav napisala) pod okriljem Kreartiv.
Sem si pa končno omislila tudi  šivalni stroj. Upam, da ga čimprej dobim in začnem ustvarjati tudi na tem področju. Se že zelo veselim.

Janja

4 komentarji:

  1. zelo lepo si izdelala to rožico,
    kar se navdiha tiče
    včasih je treba na izdelke pogledati iz razdalje
    potem pa steče samo od sebe
    a nikar na silo
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih je treba malo napolniti baterije.

    Drugače pe lepa rožice. Občudujem kako se ji nič šivi ne vidijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. uau super lepo in blago je res krasno. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jo sešila!
    Kaj bo šele , ko boš začela šivati s šivalnim strojem. Moja rožica pa še čaka :):)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...