sreda, 29. maj 2013

Rožice

Današnja objava je v znamenju rožic, točneje vrtnic. Tokrat sem izdelala preprosto voščilnico. Izrezala sem čipkasto podlago s pomočjo nožka X'cut - Doily. Odtisek vrtnice od Viva Decor sem pobarvala s Copici in ga s 3D blazinicami prilepila na čipko. Vogale voščilnice sem okrasila z nalepkami vogalov.




Ker je bila voščilnica namenjena za 60 let, sem v notranjosti na nesti natisnila še verz.


Lep večer!

13 komentarjev:

  1. Zelo lepo si jo naredila, čipkasta podlaga ji naredi poseben čar, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo pobarvano in narejeno! Lepo si obrezala vrtnico. Tudi čipka in kotki so mi všeč!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Taka elegantna je. Mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preprosta, ampak super zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prečudovita, ravno pravšnja za 60 let. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit pogled na tvoje cvetoče vrtnice. Lepo
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa je in ta čipka ji da poseben čar.

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...