četrtek, 26. september 2013

Veselo pričakovanje

Tokrat objavljam voščilnico za mamico, ki je v veselem pričakovanju. Uporabila sem PP vzorček dojenčka v trebuhu in vogal voščilnice izrezala v silhueto noseče mamice. Na drugo polovico sem prilepila embosirane vijugice od Nellie Snellen in vejico od Marianne Design, ki sem jo obogatila s cvetovi.




Lep ustvarjalni dan!
                                Janja

9 komentarjev:

  1. Meni je prekrasna in se je tudi sama ne bi branila :). Zelo lepa izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful dobra ideja in fantastično izpeljana,zelo mi je všeč
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je PP vzorček dojenčka v maminem trebuhu in kako si izrezala obrobo. Super ideja. Tudi barvno zelo usklajena in všečna.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. so stunning janja.gorgeous design and dies and I love your stitching ;D

    xx coops xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Res čudovita. Super si skombinirala zadeve. Res unikatna!

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...