četrtek, 21. november 2013

novoletna reciklaža

V teh dneh, ko ustvarjam nove novoletne voščilnice, pa sem se lotila tudi tistih, ki so mi ostale izpred prejšnjih let. Točneje rečeno sem jih reciklirala in ponovno sestavila.
Najprej sem se lotila PP psička, ki kuka izza vrat.
Stara voščilnica
Nova voščilnica
Nato sem se lotila voščilnice s PP darili. Darila sem ločila v kompleta po 2 in iz ene sestavila dve novi voščilnici.
Stara voščilnica
Nova voščilnica I.
Nova voščilnica II.
Meni so nove voščilnice veliko bolj všeč. Kako pa so všeč vam?

                                                                                     Janja

5 komentarjev:

  1. Zelo lepo reciklirano! :) Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Super reciklaža :-) Res so nove veliko lepše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res super reciklaža...si bila pa res pridna, lepo si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo in stara in nova...sploh pa ti te voščilnice sigurno vzamejo dosti časa,se pa izplača ker so lepe
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Staro za novo, krasno ti uspeva.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...