petek, 11. april 2014

Vabilo za birmo

Bliža se čas velikonočnih praznikov, pa tudi čas za prvo sveto obhajilo, birmo, krst. Tokrat sem za prijateljico izdelala vabila za birmo. S tem izzivom se soočam šele drugič, zato sem izbrala preprost motiv golobice (naročnica mi je dala prosto izbiro).
Pri izdelavi sem uporabila: 
  • osnovo Joy Crafts (papir v videzu tkanine - svetlo modri),
  • biserni papir (Off white - Joy Crafts)
  • Spellbinders Nestabilities,
  • embosirno mapico Wire (Darice),
  • štampiljko golobice Whiff of Joy,
  • štampiljko kelih Viva Decor,
  • štampiljki napisa od Ustvarjalnega dotika,
  • štampiljko ročno delo od Mavelu.com,
  • štanco vejica (Rayher),
  • distress ink pad Broken China,
  • bleščice v lepilu (Frosted Lace od Rangerja)
  • svilen trak.
Naročnici so bila vabila zelo všeč, meni pa tudi. Biserni papir naredi vabila ali voščilnice res nekaj posebnega, bolj glamournega.
Želim vam lep vikend, poln ustvarjalnih idej in seveda tudi izdelkov.
                                                                                  Janja

3 komentarji:

  1. Se strinjam s teboj,da biserni papir da eleganco voščilnici,lepo vabilo si naredila
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo, embosiran biserni papir krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...