torek, 20. maj 2014

Ježka

Tole je moj drugi projekt barvanja z distress inki, ki je ostal še neobjavljen. Voščilnica je preprosta, ker je bil moj glavni cilj barvanje. Kako mi je uspelo presodite sami. Meni se zdi kar v redu.

Tale ježka sta prav posrečena, jabolka pa moj najljubši sadež.

Veselo ustvarjanje,
                                  Janja

13 komentarjev:

  1. Tole barvanje ti je krasno uspela. Ježka sta pa tako posrečena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa kombinacija papirja in jažka sta prelepo pobarvana
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. kaj, drugič si rekla !? jaz mislim, da si že profi ;) super sta pobarvana in lepo voščilnico si naredila ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ježka sta prav profesionalno pobarvana :-) Super sta!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se čini fantastično obojano.Jako lijepa čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Prikupna ježka in čudovito sestavljena voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  7. so gorgeous janja.stunning design and I love the sweet hedgies ;D

    xx coops xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Suepr sta tale jezka in lepo si ju pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  9. iii sta luštna mala ježka! Barvanje ti je super uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Samo nadaljuj, ker ti gre barvanje odlično od rok. Voščilnica je zelo luštna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Super sta in zelo lepo si ju pobarvala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...