ponedeljek, 23. junij 2014

Poroka kot v filmu

Nov teden, nove poročne voščilnice. Tokrat sta na vrsti dve, ki izgledata kot filmski poroki.
Pri izdelavi sem uporabila:
  • šablono Marianne Design
  • embosirno mapico Cuttlebug - Perfect Paisley
  • šablono Nellie's - Hearts
  • papirnate rožice Wild Orchid
  • nalepko prstana
  • štampiljko od Ustvarjalnega dotika
  • polperle
  • distress ink Old Paper za senčenje
Druga voščilnica je v podobnem stilu. Le za napis je zmanjkalo prostora in sem ga zato pritisnila na zadnjo stran.
Obe voščilnici sta izdelani v rjavih tonih, nežni...Meni sta všeč.

Lep počitniško ustvarjalni teden,
                                                  Janja

8 komentarjev:

  1. Te silhuete res delujejo filmsko. Mi je vsec.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe "filmski" voščilnici sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res sta prav filmski kot si zapisala. Zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo sta lepi, prva mi je malo bolj sta pa obe zelo elegantni
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi elegantni, voščilnici.

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...