petek, 26. december 2014

Praznični voščilnici

Še dve praznični voščilnici, kjer sem se malo poigrala z izrezi.
Pri prvi sem uporabila embosirno mapico za relief kamnitega zidu, rezalne šablone (Memory Box, Marianne Design), trak, kristalčke, sneg in napis od Ustvarjalnega dotika.
Pri izdelavi druge voščilnice pa sem uporabila izrez vrat in okna od Joy Craft's, smrekice od Marianne Design, božične zvezde od Signiture Dies in napis od Mavelu. Okna in vrata sem senčila z Distress Inki.

Voščilnici sta izpadli zelo dobro in sta tudi meni zelo všeč.

Lepe praznike,
                                            Janja

9 komentarjev:

  1. Čudoviti sta. Lepe praznike tudi tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav obe sta zelo simpaični! LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo sta lepi in čisto pravšnji za ta čas :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav žarita in lepe praznike tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Voščilnici kar izžarevata domačnost.
    Tudi jaz želim tebi ib tvojim vse lepo v letu 2015
    Lp, Škrga

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si se poigravala z izrezi, krasni sta. Vse, vse dobro tebi in tvojim najdražjim v novem letu, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi tal. Lepo bodi in vse dobro v novem letu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...