torek, 8. marec 2016

8. marec in sivka

Še ena zapoznela objava. Tokrat predstavljam kopel za noge s sivko, ki sem jo sama naredila. Delala sem jo prvič in je kar dobro izpadlo. Uporabila sem grobo mleto piransko sol, cvetove sivke, eterično olje sivke in rožmarina. Vse skupaj sem za 3 tedne zaprla v stekleno posodo. Nato pa  pripravila manjša pakiranja. Kopel sem dala v stekleno posodico, pripravila navodila in pokrovček okrasila še s trakom.

Kopeli so romale k sorodnicam, ki so v januarju in februarju praznovale rojstni dan.
 
Upam, da jim je vonj po sivki všeč, še bolj pa mehke noge, ki jih naredi ta kopel.

Želim vam lep 8. marec in pustite se danes razvajati.

Lep večer,
Janja

11 komentarjev:

  1. aha, to pa je domiselno darilo, pa še zdravo in res pravo razvajanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito darilo. Jaz bi ga bila zelo vesela in verjamem, da so ga bile prejemnice tudi. Pa še tako lepo zapakirano. Perfect!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita dišeča darilca si pripravila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna pridna...krasna darila si pripravila za sorodnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se potrudila za sorodnice.Lepo si jih pocrkljala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna darilca si pripravila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmmm, kakšna dišeča in krasna darila. Prepričana sem, da so bili prejemniki zelo veseli in zadovoljni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna ideja za darila, uporabna in še za razvajanje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super lepa in uporabna darilca :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...