petek, 27. maj 2016

Spet mak...

Rože so mi zelo ljub motiv, a kaj ko se jih premalokrat lotim.Tokrat sem se poigrala z različnimi odtisi in izrezom maka. Prva dva odtisa sta embosirana in pobarvana z distress inki.
Zadnji pa je izrez od Memory boxa, ki pa sem ga pobarvala -  sam izrez z promarkerji, cvet pa z distress inki.
 Zakaj ravno mak...ne vem, mogoče mi je všeč rdeča barva. Na človeško samopodobo deluje zelo pozitivno.

Želim vam lep ustvarjalni dan in hvala, ker spremljate moj blog.

6 komentarjev:

  1. Lepo si se poigrala s temi maki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauu koliko različnih makov. Super so, vsi po vrsti...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit mak na vseh treh voščilnicah. Ravno včeraj sva ga s sinom občudovala, ker ga že res dolgo nisem videla v naravi. Čudovit je tako ali drugače.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem mak, nastale so lepe voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kakšna serija makov, osupljivo. vsi so tako lepi in vsak posebej poseben.

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...