nedelja, 18. avgust 2013

Seksi motoristka

Današnja voščilnica je bila narejena za mojo prijateljico, navdušeno motoristko. Priznam, da ko sem jo delala nisem imela ravno ustvarjalnega dneva, zato je bolj preprosta, zlepljena. Ampak prijateljici je bila zelo všeč.
Odtisek je digitalni in pobarvan s Copici. Uporabila sem še SB Nestabilities Oval Circles Large in Floral Ovals, embosirno mapico od Cuttlebuga (Swirls) in pisan trak. V notranjost sem odtisnila štampiljko od Ustvarjalnega dotika:

Daj vsakemu dnevu možnost,
da bo NAJLEPŠI
v tvojem življenju.
- M.Twain

Misel posredujem naprej tudi vam. Želim vam lep dan.
                                                                    Janja

12 komentarjev:

  1. Hvala za lepo misel. Verjamem, da je bila prijateljici čestitka všeč, ker je zelo lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav se tebi zdi preprosta je zelo lepa.Verjamem,da je bila prijateljica navdušena nad njo :)
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa čestitka. Včasih je super imeti slab dan, saj nastanejo takšni izdelki.
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Velikokrat je preprostost še lepša. Meni je voščilnica zelo všeč. Super motiv in barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Je motiv taksen, da ne potrebuje veliko dodatkov. Lepo si ji naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. so gorgeous janja.i love your colours and fabulous image :D

    xx coops xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Čeprav praviš, da nisi imela navdiha si jo lepo naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...