sreda, 24. december 2014

Predbožični dan

Za današnjo objavo sem izbrala voščilnico z Mimozo (Bild Malarna). Tudi te štampiljke so mi zelo všeč, čeprav sta trenutno v moji zbirki samo dve.
Pri izdelavi voščilnice sem uporabila razne šablonice (Spellbinders, Memory box, Cottage Cutz...) in napis od Ustvarjalnega dotika.

Današnji dan posvečam tudi moji prababici, ki bi praznovala že 105. rojstni dan. Živela je 100 let, bila je zelo dobra, pametna in sploh super prababica. Njen rojstni dan je bil že od nekdaj dan, ko se je zbrala vsa širša družina. Zdaj, ko je ni več, tudi tega ni več. Pogrešam jo!

Vesele praznike,
                             Janja

8 komentarjev:

  1. Lepa je! Janja, tebi in tvojim želim lepe praznike!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa v tradicionalnih barvah :-))
    Želim ti lep BOŽIČ!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in vesela praznična voščilnica
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in krasno narejena voščilnica.
    Naj bo Božič poln ljubezni in miru!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo voščilnico si naredila.
    Želim ti lepe božične praznike.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Želim ti lepe praznike.
    Čudovito voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa voščilnica. Lep božič, tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Piękne przedmioty, piękny blog.

    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...