torek, 7. april 2015

Velikonočne voščilnice

Velika noč je mimo. Kot ponavadi je bilo hrane na pretek, tako da je doma niti ne pripravljamo preveč. Ob misli, da bi morala potem še ves teden jesti velikonočne dobrote, mi postane kar slabo.
Skratka, bilo je sladko, a kratko.

Uspelo mi je narediti celo nekaj velikonočnih voščilnic, da sem jih lahko odposlala svojim sorodnikom in prijateljem. Objavljam samo nekatere, ostale si lahko pogledate v mojem albumu.






















Voščilnice so preproste, večinoma izrezane s pomočjo nožkov, košarica in zajčki so pobarvani z distress inki.

Lepo se imejte in ustvarite kaj lepega!
                                                    Janja

5 komentarjev:

  1. Luštne so. Mislim, da imamo vsi polne hladilnike ostankov od tega praznika ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj tako je prav, da se človek ne prenažira, ker le ni to pravi namen praznikov. Je pa dejstvo, da take dneve človek poje več oz. vsaj čutiti je tako, ker bolj posedamo doma in jemo. Krasne voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, od same pomisli na hranu mi nije dobro.:) No proslo je. A ti si napravila prekrasne cestitke.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe in pisane so bile tvoje letošnje voščilnice :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne voščilnice, o hrani pa raje nebi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...