četrtek, 2. september 2010

PRVI ŠOLSKI DAN

Včeraj je bil pa en težek dan. Mi ni bilo čisto nič do ustvarjanja. Edino malo sem spet vadila kvačkano ogrlico. Pa je blo tudi bolj tako tako.

Zjutraj sem razvozila otroka...enega v šolo, drugega v vrtec. Na srečo je šlo brez težav. Potem sem pa prosti dan izkoristila za razne zadeve (oddala papirje za otroški dodatek, prehrano v šoli, šla po bolniško, odnesla kup oblačil v komisijsko trgovino, malo pospravila po stanovanju). Pa je šel dopoldan. Popoldan pa po mularijo. Seveda sta se morala prvi šolski dan še malo posladkat, pa je bil že večer.

Naslednji teden ima starejši sin rojstni dan ...tako, da imam spet izgovor za ustvarjanje. Tokrat moram narediti vabila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...