nedelja, 19. september 2010

TIH DEŽEVEN DAN

Včeraj je bil prav moreč dan. Dež, ne dež, nalivi v potokih. Potem se je še naš dolgoletni štirinožni prijatelj odločil, da se bo poslovil od nas. Vse na kupu. Ozračje je bilo prav moreče. HB sta bila vsaj otroka pridna in sta se lepo igrala v svoji sobi.

Jaz sem pa po dolgem času spet malo ustvarjala. Tokrat sem delala ogrlice iz steklenih in akrilnih perl, ter kovinskih okraskov. Za spremembo sem vse skupaj nizala na "eyepin" (ne vem kako se reče po slovensko!). No, in nastale so naslednje ogrlice.

Ogrlica v turkizno črnem odtenku
Ogrlica v črni barvi
Ogrlica v temno vijola odtenku
Ogrlica v nežni roza barvi
Meni je najlepša prva (turkizna) in premišljujem, če jo bom sploh lahko dala iz rok.

1 komentar:

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...