petek, 26. november 2010

Novoletne voščilnice

Ker zadnje dneve bolj malo pišem, to pomeni, da več ustvarjam. Prednovoletni čas je kot nalašč za izdelavo raznih voščilnic. Moram reči, da me je letos kar potegnilo notri. Ravnokar končujem prvo serijo "prešpikanih" voščilnic. Čez vikend jih še poslikam (ko bo prava svetloba) in vam jih pokažem. V redu, pa naj bo ena za začetek. Tiste, ki ste bile v Prečni ste jo že videle, pa še nekaj drugih.
Vmes pa sta nastali še dve novi voščilnici iz odtiskov štampiljk. No, to je področje na katerem se še učim. Kako mi je uspelo, pa presodite sami.
Pri izdelavi obeh sem uporabila potiskan papir, odtis štampiljke, štance EK Succes (rožice) in Martha Stewart (čipkast trak), svilen trakec s pikicami, izrez snežinke. Medvedka in snežaka sem pobarvala z akvarelnimi barvicami, na koncu pa dodala še malo bleščic v lepilu. Sneg sem naredila s pasto, ki imitira sneg. Snežinko sem fiksirala kar z razcepko.

3 komentarji:

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...