ponedeljek, 18. april 2011

Vabilo na poroko

Da ne bi mislile, da sem zadnje dneve, ko nisem ničesar objavila, počivala. Ravno nasprotno. Dobila sem nov izziv. Hčeri od sodelavke sem morala izdelati vabila na poroko. Prejemnica si je sama zamislila obliko, jaz pa sem vabilo samo malo preoblikovala in dodala štampiljko "I do" od LOTV. Motiv sem natisnila na šeleshamer, ga malenkostno pobarvala z akvarelnimi barvicami, potem pa vse vložila v biserni karton z nežnim vzorcem. Robove sem izrezala s štanco EK Success. Zaradi varstva osebnih podatkov sem le te izbrisala.
Prejemnica je bila z vabili zelo zadovoljna. Pravzaprav je bila prijetno presenečena, ker sem barvni karton za ozadje zamenjala z bisernim z vzorcem. Pač, če je poroka, je treba dodati nekaj glamourja, nekaj svetlečega.

7 komentarjev:

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...