sreda, 27. april 2011

Velikonočne voščilnice

Letos me čas kar nekako prehiteva, zato šele sedaj objavljam nekaj letošnjih, bolj preprostih velikonočnih voščilnic.Malo sem se igrala z nestiji. Izrezala sem jajčka, jih embosirala in okrasila.


Nekaj voščilnic sem naredila z uporabo štampiljk, nekaj sem jih celo zašila (pickpoint)...

Preostale si lahko pogledate v mojem albumu. Ker pa še nisem utegnila vsega poslikati, jutri sledi nadaljevanje.

6 komentarjev:

  1. Lepe, take pomladno in praznično razigrane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so ful lepe. Mali piščančki so mi ful cortkani:).

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe,pomladne,praznične.

    In piščančki so tudi meni zeloo cort.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so prav vse!
    Tisti embosirani pirhi so zelo lepi, ampak piščančki pa še lepši :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse po vrsti so lepe, zelo dobra ideja s piščančki.

    OdgovoriIzbriši
  6. mi pa imamo kar dve izmed zgornjih doma :D
    Hvala Janja :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...