sreda, 5. oktober 2011

Mašnica

Počasi odkrivam vse lepote izdelave nakita z Delica perlicami. Dolgo časa sem se upirala, predvsem zaradi tega, ker nimam časa brskat po netu in se sama učit. Potem pa sem odkrila delavnico mojstrice Alenke in že vam lahko pokažem moj čisto prvi izdelek. Izdelati smo morale mašnico. Pa povejte, ali mi je uspelo!! Sliki sta bolj slabi, ker sta slikani ob luči. Jutri poslikam ob dnevni svetlobi in zamenjam sliki.
Za tiste, ki ne veste kako velika je ta stvarca, pa še ena slikca, tokrat ob prisotnosti 1 centa.
Jaz sem zelo zadovoljna, zdaj pa nestrpno čakam naslednjo delavnico. Me že srbijo prsti!!!

5 komentarjev:

  1. Kakšna micena in lušna zadevica. Verjetno, ko te tole enkrat okuži, si gotov in perlice postanejo tvoja druga strast.;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo pravljica, da si ti te perlice prvič šivala na delavnici????? To je skoraj kot tista o svizcu in čokoladi:):):):)
    Drugače pa pridna 150/uro!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako lepo izgleda mašnica!
    Še ena, ki se igra s perlicami :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa. Prav občudujem vse, ki se lotite izdelave tako micenih lepotičk. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...