sobota, 8. oktober 2011

Novoletne voščilnice za vrtec

Vsako leto podarim nekaj svojih izdelkov vrtcu, ki ga obiskuje moj mlajši sin. Izdelke prodajo na novoletnem sejmu, izkupiček pa gre v sklad vrtca. Moram priznati, da se sredstva kar lepo obračajo, saj iz sklada marsikateremu otroku omogočijo nekaj za kar bi bil sicer lahko prikrajšan. Sem sodijo razna zimovanja, letovanja, nakup opreme (smučarske, rolerji, drsalke), novoletno obdarovanje otrok, oprema sob in še bi lahko naštevala.
Tako sem tudi letos med drugim pripravila nekaj novoletnih voščilnic. Pred dnevi sem na spletu našla prikupne digitalne odtiske štampiljk z otroškimi motivi, ki so kar klicali po seriji novoletnih voščilnic. Voščilnice so preproste in so bile hitro narejene. Uporabila sem digitalne odtiske, jih pobarvala s Copici. Izrezala sem nestije in nahroščkala reliefe. Prilepila tu pa tam še kak trakec, božično zvezdo ali drug dodatek in voščilnice so bile nared. Mislim, da jih bodo vzgojiteljice rade sprejele.





5 komentarjev:

  1. Bravo, tole pa si se res izkazala. Vsekakor verjamem, da bodo vzgojiteljice zelo vesele tvojega prispevka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite čestite, tudi sama podarim nekaj novoletnih čestitk. Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe, vzgojiteljice jih bodo vesele.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pohvale za lepo serijo voščilnic. Izbrala si ljubke motive, ki jih bodo zelo veseli. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...