petek, 27. april 2012

Zvezdica zaspanka

Zvezda, zvezda, zvezdica... Vedno so mi bile všeč take in drugačne zvezde. Spomnim se, da sem kot otrok zelo rada poslušala pravljico o Zvezdici zaspanki. Bila je moja prva pravljica, ki mi je resnično zlezla pod kožo. Še danes jo znam skoraj na pamet. Nikoli pa si nisem mislila, da bom tudi  v resničnem življenju postala neke vrste zvezdica zaspanka. Ja tisti, ki berete moj blog od začetka, veste da imam neozdravljivo bolezen, ki se ji po slovensko reče pretirana dnevna zaspanost (narkolepsija). Pa kaj, sprijaznila sem se s tem dejstvom, pač spim več kot normalni ljudje, ko pa ne, pa imam energije za ves svet - in takrat ustvarjam.

Pa sem se odločila in naredila voščilnico z zvezdo - tisto, ki mi sveti v trenutkih, ko postanem zaspana in mi daje energijo, ko sem budna.  Za osnovo sem izbrala nesti Flower doily, ga popikala in zašila. In nastala je lepa zvezdica. Vse je nastalo v srebrno - lila - vijoličnih odtenkih, barvah, ki so mi trenutno med najbolj priljubljenimi.



Hvala, ker berete moj blog!
Želim vam lepe in sončne praznike!

3 komentarji:

  1. Občudujem tvoje pikanje. Mojstrica, ni kaj.
    Voščilnica je zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau tole je zopet en lep izdelek, bravo. Na žalost sem te začela spremljati šele pred kratkim in me je razžalostilo to, da imaš takno neprijetno bolezen. Ampak vseeno te obudujem, da se tako pozitivno boriš in tole tvoje ustvarjanje sigurno veliko pripomore k temu. Strumno naprej in se že veselim tvojih novih stvaritev. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa je. Naj te varno vodi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...