nedelja, 6. maj 2012

Rože

Med prazniki sem obiskala prijateljico in "nabrala" nekaj rožic. Včeraj sem se lotila izdelave prvih voščilnic iz rožic. Rože so zelo velike, zato sem jih nalepila na voščilnico s 3D blazinicami. Tako izgleda večplastno in pride bolj do izraza. V vogale sem prilepila vogalnike - pri prvi sem uporabila kovinske vogale Nellie's Choice Die, pri drugi pa so nalepke. Rože so izrezane in embosirane (Sizzix Bigz Die - textured impressions - flower #2)
Pri drugi je osnova voščilnice rahlo rumena (na sliki se ne vidi).


5 komentarjev:

  1. Te rože so res same na sebi tako bogate, da ne potrebujejo kaj druga. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nabrala si prekrasne rože! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite rožice so nastale. Pa lepo si jih barvno pokombinirala. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. o glej, glej moje rožice ... fajn si to postavla :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...