sobota, 26. maj 2012

Bubbles

Še vedno sem pri otročkih. Pred časom sem nabavila štampiljko Sugar Nellie - Bubbles, ki je pri svojem ustvarjanju še nisem uporabila. Do zdaj. Ker mi otroček deluje punčkasto sem naredila dve voščilnici v barvah primernih za punčke. V obeh primerih sem uporabila tople barve (rumena, oranžna, kožna in rdeča). Odtisa sem pobarvala s Promarkerji in Copici, potem pa sem se igrala s postavitvijo. Otročka sta prilepljena s 3D obojestransko lepljivimi blazinicami.

Pri rumeno - oranžni voščilnici sem se igrala z liki, ki sem jih izrezala iz samolepljivega papirja za voščilnice. Postavitev je simetrična. Rožice so štanca mini retro rožice.
Pri rdeči različici pa sem uporabila nesti in robni izrez od Nellie Snellen. Rožice so od Joy Crafts. Robove sem osenčila z Distress Ink Pad - Aged Mahogany.
Če priznam, mi je tale punčka zelo všeč, ker je preprosta za barvanje, da se jo lepo izrezati in je zato zelo uporabna v projektih otroci.

Lep dan!
Janja

4 komentarji:

  1. Zelo luštno si ju sestavila in barvno uskladila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj tale motiv je res tako cort! In tako lepo si ga pobarvala in skombinirala. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Lpeo si se poigrala s postavitvami in ustvarila dve lepi čestitki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušni sta, tako veselo drugačni, verjetno zaradi motiva in toplih sončnih barv.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...