sobota, 26. maj 2012

Whiff of joy

Zadnjih 14 dni  je minilo izredno hitro. Časa za ustvarjanje je bilo malo. Kljub temu pa mi je uspelo narediti nekaj dojenčkastih voščilnic. Najprej sta mi pod roko prišla odtisa Whiff of joy.

Za prvo voščilnico sem uporabila odtis Willow holding baby. Ker sem imela samo en odtis, sem voščilnico naredila v nevtralnih barvah in sicer v rumeno-zelenih odtenkih. Odtis je pobarvan s Promarkerji. Postavitev je enostavna, voščilnico pa sem okrasila minimalno.
Za drugi dve voščilnici pa sem uporabila odtis Willow with toddler. Naredila sem barvni različici za punčko (roza-vijola)  in fantka (modro). Odtisa sta pobarvana s Copici. Spet sem ustvarjala po načelu enostavnosti in minimalnega okraševanja.

Čeprav so za marsikatero ustvarjalko štampiljke od Whiff of joy (sploh tiste stare!)  že preživete, pa sem si zaželela, da zgornji nabavim. Me je pa razžalostila vest, da gresta štampiljki iz prodaje in da je zgornja že razprodana. Razen, če jo ima slučajno še kakšna trgovina na zalogi.

Pa lepo bodite do naslednjič!

Janja



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...