petek, 17. avgust 2012

Novoletne voščilnice

Končno sem se spet spravila na voščilnice in zgroženo ugotovila, da imam nekaj že izdelanih, a neobjavljenih in celo goro skoraj na pol izdelanih. Tokrat objavljam tiste izdelane, ki jih iz nevem kakšnega razloga še nisem objavila.

Prva je moja prva distress voščilnica. Odtis sem naredila s takrat še novo štampiljko (Papirmania - Christmas Time) in ga pobarvala z distress inki. Ker sem imela ob izdelavi le nekaj distressov, sem uporabila samo Crushed Olive, Vintage Photo, Aged Mahogany in Stormy Sky. Sneg sem naredila s pasto za sneg in nanj posula bleščice. Na koncu pa sem voščilnico uničila s perl makerjem, ker se je odtis razlil in obarval rdečkasto - moralo bi biti pa belo.




Potem pa je tu še tris smrečic. Smrečice sem odtisnila z distress inki - Crushed Olive, Aged Mahogany in Stormy sky. Voščilnice so čisto preproste. Smrečice sem izrezala in jih z 3D blazinicami prilepila na bel reliefni odtis. Za osnovo voščilnice sem uporabila karton v barvi smrečice in v spodnji kot na relief prilepila še trak v enaki barvi. V zgornji desni kot pa prilepila SREČNO!


Meni so kar posrečene, nekateri imajo namreč še vedno raje preproste, nenačičkane voščilnice.
Da vam danes ne bo prevroče!

Janja

5 komentarjev:

  1. Meni so tudi zelo simpatične tvoje voščilnice s smrečicami. :)
    In tudi tista prva mi je všeč, še posebej to, kako si naredila sneg.

    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe, bo treba počasi mislit na to sorto voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so tele s smrečicami, čiste in sporočilne. Pa tudi prva je zares lepa, že štampiljka sama je tako bogata, všeč mi je, kako si dodala pasto za sneg. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni so vse krasne! Sploh tisti sneg na prvi je čudovit in se mi zdi da nisi nič uničila voščilnice :) Smrečice pa so tudi luštne. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. V tej vročini, malo zimske idile prav paše :)). Smrečice so enostavno luštne. Pri prvi, ki si jo lepo pobarvala, je sneg čudovit dodatek. Lp

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...