ponedeljek, 19. november 2012

Novoletne voščilnice

Danes objavljam še nekaj novoletnih voščilnic, ki sem jih naredila že pred časom, a mi moj ljubi računalnik ni dovolil objave (beri: danes dela, jutri ne dela). Zato moram izkoristiti njegovo današnjo dobro voljo - da deluje in objaviti še nekaj zaostankov.
Tokrat sem se lotila reliefov. Najprej je tu zimska idila. Relief sem osenčila z distressi - stormy sky, nato pa z  snow writterjem  z bleščicami poudarila snežne zaplate. Pa je kar lepo izpadlo.


Naslednja je novoletna smrečica. Ne vem, koliko časa je ležala v škatli, pozabljena in neokrašena. Zdaj pa sem ji povrnila sijaj in jo oblekla v bleščečo girlando, ter ji dodala bleščice - bunkice.
Za konec pa še nekaj snežakov, ki bodo romali v vrtec. Sredstva od prodaje pa bodo šla v njihov sklad!


Takole, zdaj pa hitro zaključim, preden mi zablokira računalnik.



7 komentarjev:

  1. Ja prav vse po vrsti so luštne. Okrašena smrekica pa zmaga!

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo kako so lepe, prav vsaka je nekaj posebnega. sploh pa sta mi všeč zasnežena dolina in pa tale smrečica, ki pričarat pravo idilo. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. iii kako so krasne in prav čudovita belina je res na prvi voščilnici! Meni je super!
    Tudi ostale so krasne :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse so zelo lepe, zadnje dni še posebej simpatične. Prvi dve pa sta taki nežni, za dušo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsaka posebej izžareva nekaj in je lepa na svoj način...

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice od prve do zadnje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...