ponedeljek, 26. november 2012

Paso doble

Včasih tudi nakitkam. Zapestnice, ki jih objavljam so bile narejene že pred mesecem dni. So zelo enostavne za izdelavo, tako da so hitro narejene. Potrebno je imeti samo občutek za barvno kombinacijo in razporeditev različnih perl. Vse so iz umetnih materialov, ker če bi uporabila npr. Swarowski, bi se preveč svetilo in ne bi mogla slikati (ha, ha). Če so vam všeč, pa presodite same.
Pri slikanju nakita, bi pa res rabila en hiter tečaj fotografiranja.


6 komentarjev:

  1. Zelo so lepe Janja, težko bi se odločila, katera mi je ljubša. Fotografija pa je super, nič sekirat.
    Lep večer Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pri teh zapestnicah prav to všeč ker lahko z kombinacijo barv in oblikami perlic ustvariš videz povsem različnih vzorcev in oblik.
    Swarovski pa meni osebno dajo še piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je po svoje tako hecno, ko napišete pri takšnih mojstrovinah. Izdelava je čisto lahka. Verjetno je, ja, Če obvladaš. Za nas analfabete v nakitkanju pa je to prava znanstvena fantastika.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...