nedelja, 24. marec 2013

Best blog - nagrada

Od Tamare - Tamarina ustvarjalnica sem dobila prijetno presenečenje. Podelila mi je nagrado za najboljši blog. Tamara hvala!

Nagrada ne bo ostala pri meni, posredujem jo dalje vsem mojim spremljevalcem, ki obiskujejo moj blog. Če želiš jo sprejmi ali pa ne-odločitev je samo tvoja, jaz menim, da si jo zaslužiš.

Pri tem upoštevaj nekaj pravil:
  • Napiši post  v katerega je vključen logotip in se zahvali tistemu, ki ti je nagrado podelil! 
  • Odgovori na spodaj navedena vprašanja in predlagaj 20. drugih blogov, ki imajo manj kot 200 obiskovalcev.
  • Nagradico dodaj na svoj blog.

Vprašanja: 
  1.  Kakšno hrano imate raje: sladko ali slano?  Oboje, odvisno kako sem razpoložena.
  2.  Kaj ti je pri človeku pomembnejše: osebnost ali videz? Osebnost.
  3.  Kdaj ste vzpostavili svoj blog? 30. avgusta 2009
  4.  Kdo vas na tem ljubem svetu  navdihuje, da začnete z  nečem novim? Moja otroka, sestra, prijateljice in prijatelji...
  5.  Ali spremljate veliko blogov? Kar precej, ker v njih najdem nov navdih, ideje...ter seveda občudujem izdelke odličnih ustvarjalk in ustvarjalcev.
  6.  Kaj imate raje, da vam nekdo skuha ali da skuhate sami.? V tempu današnjega vsakdana mi paše, da mi nekdo skuha (največkrat je to moj dragi), če pa sem pri volji, pa rada kuham sama.
  7.  Kakšne knjige bereš? Pravljice otrokoma in kak dober roman. 
  8.  Katero oblačilo je preživelo najdlje v tvoji omari? Čipkasta črna oblekica že 18 let, pa je še vedno v omari.
  9. Katera je vaša najljubša ustvarjalna trgovina v domovini? Težko bi se odločila samo za eno. Moji najljubši sta dve spletni trgovini: Ustvarjalni dotik in Mavelu.
  10.  Katere lastnosti so pomembne za vas pri osebi? Zaupanje, prijaznost, odkritost.
  11. Kateri je vaš najljubši film? Kleopatra.


Hvala za vaše komentarje! Vesela sem, da ste obiskali moj blog!
Janja

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...