torek, 20. avgust 2013

Angeli taki in drugačni

Bliža se september in ponavadi takrat že počasi nastajajo novoletne voščilnice. Tudi letos ne morem mimo pickpointa, zato vam danes pokažem dve voščilnici iz te serije.

Pri prvi sem uporabila tradicionalne božične barve (rdeča, zelena, zlata). Motiv je meni priljubljena punčka od Ruth Morehead, ki sem jo s 3D blazinicami prilepila na relief Honeycomb. Zraven pa sem dodala pickpoint borduro in napis Čarobni prazniki (od Ustvarjalnega dotika).
Na drugi voščilnici pa je pickpoint motiv angela. Dodala sem še zlate novoletne okraske in napis Blagoslovljene praznike (od Ustvarjalnega dotika)

Želim vam lep večer!
                       Janja

10 komentarjev:

  1. Lepi voščilnici si naredila,šivanje mi je zelo všeč
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, čudoviti sta, sploh zadnja mi je zelo všeč. Obvladaš pickpoint! Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lusni obe, zelo lepo narejen pickpoint.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta lepi. Angel mi je pa sploh všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. gorgeous cards janja.your designs are stunning ;D

    xx coops xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta lepi, a druga mi je mučos všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. Pridna! In zelo lepo napikano in skombinirano!

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta tako posebni. Krasni sta.

    OdgovoriIzbriši

Vesela bom vsakega vašega komentarja. Hvala.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...