ponedeljek, 5. avgust 2013

Za moške

Po dolgem času sem naredila voščilnici za moške. Prva vabi v svojo družbo na pivce, druga pa je bolj poželjiva. Mislim, da se ju ne bi branil noben moški.
Pri izdelavi prve voščilnice sem uporabila Spellbindersovi šabloni Oval Floral in Petite Oval. Za ozadje sta mi služila relief od Tim Holtza (Circles) in Cuttlebuga (Marge's Melodies). Motiv je pobarvan s Copici. Dodala pa sem še trak in napis (mavelu.com).
Drugo dekle je pravtako pobarvano s Copici. Za ozadje sem uporabila Spellbindersovo šablono Octagones, voščilnico pa dodatno okrasila s Spellbindersovo šablono Fleur de Lis, vejico od Marianne Design in rožico Crealies Creative Flowers št. 20.

Približujem se svoji 200. objavi, zato bodite pozorne, ker bom v eni izmed prihodnjih objav objavila BONBONČEK in način kako do njega.

Želim vam ne preveč vroč večer,

                                                     Janja

11 komentarjev:

  1. Super seksi!!!Prave moške voščilnice! Super barvne kombinacije!
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi moški voščilnici :-) Čisto možno je, da bi v tej vročini fantje prej opazili pivo, kot bejbe :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto pravi moški voščilnici si naredila in druga je kar malce nagajiva :-))
    Krasno si jih sestavila; zelo sta lepi!!

    OdgovoriIzbriši
  4. so stunning janja.i love your designs and fabulous sassy images :D

    xx coops xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo...take krasne voščilnice bi bil pa vsak moški vesel. Super narejeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ha, ha, ti dve voščilnici pa sta vroči. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot vedno, cudovito narejeno in prav zabavni cestitki za moski spol.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, kakšni mrhi:) Super voščilnici!

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...