petek, 22. avgust 2014

Deklici

V mrkih poletnih dneh sta nastali dve pickpoint voščilnici za punčke. Tudi glavni motiv sta punčki, ki sem ju odela v PP borduro.
Punčki sta prilepljeni s 3D blazinicami. Napisov nisem dodajala, ker na voščilnicah ni prostora.
Moja favoritka je prva voščilnica, pri drugi se mi zdi, da vzorec ni ravno skladen z motivom. Ali pa so barve napačno razporejene in bi morala modro in roza barvo zašiti ravno obratno.

Želim vam lep dan in ustvarjalni vikend!
                                                                 Janja

5 komentarjev:

  1. Zelo lepi in bogati voščilnici,vezenine ob straneh pa so fenomenalne
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke su. I meni su ove vitice super.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi in zelo posebni. Krasno si pošila ozadje.

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj že veš, da me tvoje PP voščilnice vedno navdušijo. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...