ponedeljek, 11. avgust 2014

Otroška vabila

Tokrat sem izdelala otroška vabila za prvi rojstni dan. Prejemnik je sicer rojstni dan že praznoval, a ga je hotel deliti še z vso vesoljno žlahto. Izbral si je motiv želvice, ki je seveda pri otrocih zelo priljubljena. Moj mlajši sin me tudi že nekaj mesecev sprašuje, kdaj bo njegov rojstni dan, ker si grozno želi želvico. Jaz sicer upam, da si bo medtem premislil, ker živalca ni samo za gledat ampak pomeni tudi odgovornost. No, bomo videli.

Da se vrnemo k vabilom. Motiv želvice je slikica, ki sem jo našla na spletu in jo pobarvala s promarkerji. Da sem si zadala dodatno delo sem želvico izrezala in prilepila na podlago s 3D blazinicami. Za ozadje sem uporabila embosirno mapico z motivom debla.
Da želvica ne bi ravno lebdela v zraku, sem dodala travo (Joy Crafts), metuljčka (Joy Crafts) za srečo in kapico za praznovanje. Napis sem izrezala s pomočjo šablone Najlepšega para.
Notranjost je izgledala takole (nekaj podatkov je retuširanih za objavo).
 
Pa še gasilska fotka. Na sliki je samo tretjina vabil. Želvice na pohodu.
Lukec tudi jaz ti želim lepo praznovanje in velikooo daril!!!

Ostalim pa lep dan,
                                  Janja


5 komentarjev:

  1. Lušna želvica :-). Si se pa res potrudila, da si naredila takšen kupček vabil. Uf, že eno barvanje, izrezovanje in sestavljanje je verjetno trajalo kar nekaj časa :-)).

    OdgovoriIzbriši
  2. jezes, kak so lusna vabila. Zelvice pa so res odgovornost. Midva imava zdaj ze 8 let kopensko in ljudje kar pozabijo, da zelva raste in da enega lepega dne ne bo vec velika kot pol dlani :) Najina je prava kraljica, saj ima za pomlad in jesen notranji terarij, poleti pa zunanjege, s kar posajeno zelenjavo, da lahko prakticno sama prezivi, ce je treba. :) Pozimi pa tako spijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kok simpatična želvica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lušne in lepo narejene. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna vabila. pri nas imamo vodno želvo Mico že več kot dvanajst let, sploh ni veliko dela z njo, važno, da se jo očisti, poje niti ne veliko, pozimi pa spi. je pa res, da je v glavnem sedaj moja skrb. otroci zrastejo, imajo svoje obveznosti, živalice nam pa ostajajo.
    lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...