sreda, 17. januar 2018

Novoletne obljube bolj pozno

Spet zaostajam z objavami. Tokrat vam pokažem nekaj novoletnih ustvarjanj in ponovim novoletne obljube - če so po dveh tednih še aktualne.

V lanskem letu nisem naredila nobene nove novoletne voščilnice, ker mi jih je ostalo še nekaj iz prejšnjih let, pa še moj ustvarjalni kotiček ni bil dokončan. Kljub temu sem za otroke iz Pediatričnega oddelka nefrologije, ki so bili med novoletnimi prazniki primorani ostati v bolnišnici,  naredila voščila. Le ta so spremljala darila, ki jih je pripravila Zveza ledvičnih bolnikov Slovenije in Društvo ledvičnih bolnikov Ljubljana. Uporabila sem šablono snežinke od Najlepšega para.
 V notranjost pa sem odtisnila nekaj snežink in misel od Mavelu.
Obdaritev je bila ganljiva. Otroci so dobili darila, ki so si jih zaželeli. Njihove želje so bile skromne in srčne: kapa in šal, knjiga, bunda, sadje, plišasta igrača..., malce nenavadno za današnji čas. Ampak to nam pove, koliko je vredno zdravje. Žal se tega po večini zavemo šele, ko je že prepozno.

Pri domačih sem  skoparila z novoletnimi darili. Obnova stanovanja je kar pošteno oklestila družinski proračun. Tako, da sem za njih pripravila edino piškotke iz kozarca.
Pa so bili na koncu veseli tudi tega darila.

In še novoletne zaobljube. Imam občutek, da se z leti ponavljajo:
- odvaditi se nepotrebnega zapravljanja denarja,
- vzeti si več časa zase (razvajanja, ustvarjanja...) - tu lahko že naredim kako kljukico,
- oranžen pas pri karateju,
- preživeti več časa z družino,
- pa seveda manj kg....

To je to, za prvi post v letu 2018 bo dovolj. Bodite pridne in ustvarjajte!

5 komentarjev:

  1. Lepo, da si se spomnila na bolne otroke.
    Glede obljub pa, upam, da jih boš uresničila. Meni se zdi, da vsako leto ponavljam tisto dve kg manj, pa se nikoli nič ne spremeni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja, zelo lepa gesta. Voščilnice pa so čudovite. In ja, tisto z darili velja. Ko človek zboli, se poškoduje, se marsikatera prioriteta v življenju postavi na glavo in začnemo ceniti to, kar je bistveno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa gesta.
    Glede zaobljub pa držim prsti, da ti jih uspe uresničit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja, tvoje dejanje je prav ganljivo. Ker sem mama pogosto bolnega in večkrat hospitaliziranega otroka še kako dobro vem kaj pomenijo drobne pozornosti in želje... res je vse kar je na tem svetu pomembno je zdravje, ko tega ni je res hudo. Praktično darilo za domače je super in praktično. Pogosto so takih daril ljudje še najbolj veseli. Zaobljube pa....kaj naj rečem samo srečno pri izpolnjevanju.😃

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna serija voščilnic, sploh zato, ker je za krasen namen. Veliko sreče pri zaobljubah

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...