ponedeljek, 12. november 2018

Modni nahrbtniki

Trenutno sem v fazi šivanja nahrbtnikov, ki si jih lahko pogledate spodaj.



Ta dva imata temno modro podlago, kar se na sliki ne vidi dobro. Oba imata na sprednjem delu dodani žep.


Tale je podoben že enemu narejenemu. Motiv revije je zelo priljubljen.



Za ljubitelje rjavih barv pa sta zadnja dva.


Naslednjič vam pokažem spet enega iz jeansa, ki pa je trenutno v zaključni fazi.

Lep dan!

9 komentarjev:

  1. Postajaš prava mojstrica v šivanju nahrbtnikov. Vsi so enkratni in zanimivi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Opa, tole je že kar proizvodnja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanima me koliko stanejo nahrbtniki, kako ga lahko naročim in v kakšnem času ga dobim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow!!! It was really an Informational Article which provide me with much Insightful Information. I would like to first thank the author for such an Insightful Content

    Skip Hire Near Me
    Mini Skip Hire
    Midi Skip Hire
    Builders Skip Hire
    Maxi Skip hire
    RORO Skip Hire
    2 Yard Skip
    4 Yard Skip

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...