nedelja, 4. november 2018

Nahrbtnik iz jeansa

Tokrat mi je izziv postavila moja sestra, ki si je zaželela nahrbtnik iz jeansa. Pravzaprav iz starih odsluženih kavbojk. Nastal je prikupen nahrbtnik.  Sama sem izrisala načrt, preračunala mere in se lotila šivanja.
  


Čeprav sem pri šivanju še bolj začetnica, sem bila s končnim izdelkom zadovoljna. Tudi sestri je bil zelo všeč in že razmišlja o novem izzivu.

3 komentarji:

  1. Spedenan u nulo. Profi, ne pa začetnik

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni videti, da bi bila začetnica. Vrhunski je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponudba posojila brez protokola
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...