ponedeljek, 30. avgust 2010

MOJE USTVARJANJE

Ker imam ravno čas, lahko napišem še kaj obsega moja ustvarjalna žilica. Trenutno me obsedajo voščilnice. Počasi že pripravljam teren za božič in novo leto. Več o tem  kasneje.

Moja strast so tudi ogrlice, verižice...v škatlah me čaka ogromno materiala. Ko bom malo odložila voščilnice, se spravim tudi na ta teren. Me že srbijo prsti. Ravno zadnjič sem od Marne kupila prav lepe izsekance.

Moja ustvarjalna pot pa se je pravzaprav pričela, ko sem bila prvič noseča (pred davnimi sedmimi leti). Imela sem željo po risanju (na tem področju nisem ravno umetnica) in barvanju. Pa sem si nabavila kalupe in gips, ter naredila svoje prve odlitke. Po poklicu ekonomistka, me je odneslo čisto v druge vode. Vse proste dneve sem samo barvala. Zbirka kalupov je dosegla že številko 40, pa še vedno se moram prav zadrževati, da iz trgovine ne prinesem še kakšnega.
Rada imam tudi otroške ustvarjalnice. HB je moj starejši sin podedoval mojo ustvarjalno žilico, tako da se mi dostikrat pridruži. Letos sem mu za novo leto obljubila, da bomo spet sami izdelali adventni koledar, pa nogavičke (tokrat bo v igri filc). Če bo ostalo kaj časa, pa bomo še sami okrasili novoletno jelko. Malo sem se že naveličala tistih industrijskih bunkic (jih imamo že 10 let, pa so se v tem času samo 3 razbile).

Vse že ustvarjene izdelke si lahko ogledate v mojem albumu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...