ponedeljek, 30. avgust 2010

NOV DAN...NOV ZAČETEK

Že nekaj časa se pripravljam, da začnem pisati spletni dnevnik. Čas vse prehitro beži. Pa se mi zdi, da včasih bi bilo pa dobro kaj izliti tudi na papir (oziroma v današnji dobi na računalnik). No, pa sem tu.

Ta teden pospešeno šivam voščilnice ob rojstvu. Moj bivši sodelavec pričakuje 5. otroka, pa sem se odločila, da tokrat jaz oblikujem voščilnico. Malo sem pobrskala po spletu in našla zelo lepe načrte za ta namen. In že so pričele nastajali moje voščilnice. Zvečer poslikam in vam pokažem kakšno.

Čez dva dneva se začne novo šolsko leto, zato sem včeraj našemu drugošolčku zavila knjige in zvezke, ter jih zložila v šolsko torbo. Priznam, da me je kar malo strah. Tale naš drugošolček je zamenjal razred, ker so bili v prvem razredu sami problemi (ne šolski, ampak s sošolci). Upam, da bo letos bolje. Je pa tale naš "vragec" zelo živ in trmast. No, upajmo na najbolje.
Naš malček pa se poslavja od jaslic. Upam, da prehod ne bo prehud, ker se je zelo navezal na svoji vzgojiteljici. Ima pa smolo, da so ravno njegovo skupino razdelili na pol, tako da bo imel samo 7 svojih poznanih prijateljev. Sicer pa, otroci itak hitro navežejo stike med seboj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...