nedelja, 25. december 2011

Božične želje in bonbonček


  Ko prižgejo božične se luči,
vsak v srcu si nekaj zaželi.
Naj Božič bo prijazen,naj bodo
prijazni v njem ljudje,
naj misli bodo iskrene
in veselo bo srce.

V LETU 2012 VAM ŽELIM OBILO ZDRAVJA, USPEHOV IN OSEBNEGA ZADOVOLJSTVA.

Janja


Obljubila sem, da bom 25. decembra žrebala BONBONČEK. Obljuba dela dolg. Ker vas je zelo malo pustilo komentar pod objavo bonbončka, nisem imela težkega dela. Žrebala sem na stari način - z listki. 
In bonbonček dobi...
.
.
.
.
.
.
.
.

Kirena čestitam!  Prosim, če mi na elektronsko pošto sporočiš svoj naslov, da ti lahko pošljem bonbonček. Vkolikor me ne kontaktiraš do vključno 31.12.2011, bom 1.1.2012 ponovila žrebanje.


3 komentarji:

  1. Čestitke Kireni prijazne praunične dni pa želim tudi tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši
  2. ČESTITKE KIRENI... PA VSE DOBRO V PRIHAJAJOČEM NOVEM LETU.

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhuhu..... Najlepša hvala in vsem vse lepo v letu 2012.

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...