nedelja, 4. december 2011

Škatlica iz gume - Foam box

Prejšnji teden sem iskala idejo kam bi spravila nakit (kot darilo), da ne bi bila to ravno škatlica iz papirja. Ko sem se sprehajala po spletnih straneh, sem našla tale tutorial. Takoj sem pregledala obstoječe zaloge in z veseljem ugotovila, da imam ustrezen material. Pa sem se lotila izdelave:

1. Najprej sem iz moosgumija izrezala dva polna izreza nestija št.1. Nato sem izrezala še nekaj enako velikih nestijev, katerim sem izrezala sredino s pomočjo manjšega nestija. En manjši nesti sem prišparala.

2. Z lepilom sem zalepila izrezane nestije (enega na drugega) na osnovni polni nesti. Tisti manjši polni nesti, pa sem zalepila na drugi večji nesti (t.j. pokorov škatlice).

3. S strukturnim snegom sem prekrila zunanji rob škatlice in pokrov. Ko se je vse posušilo, sem škatlico z notranje in zunanje strani prebarvala z Pebeo akrilnimi barvami Pearl mist in Pearl.

4. Na pokrov škatlice sem prilepila izrezano božično zvezdo in jo prekrila z tekočimi bleščicami na katere sem posula še koščke kristalčkov.
In nastala je takšna škatlica.
zunanji izgled škatlice

pogled v notranjost
Sliki sta bolj slabi, ker sem slikala s telefonom, pa še pri luči. V naglici sem namreč pozabila vse skupaj poslikati.

6 komentarjev:

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...