sreda, 28. december 2011

Kokeshi

Kokeshi. Spet nekaj s čimer me je okužila Alenka. So mi bile tako všeč in ker sem pred kratkim kupila dve kovinski kazali, ju je bilo treba okrasiti. Izdelava kokeshi je zelo prijetna. Tokrat sem bila pridna in sem poleg peyote stitch in osmic, vadila še brick stitch. Pa mi je kar uspelo. Kako, presodite same!
No, pa jih končno imam tudi jaz. Pa ne za dolgo, ker bodo romale naprej. Ena za darilo bodoči bibliotekarki, druga pa navdušeni knjigožerki. Alenka hvala za načrt.

5 komentarjev:

  1. Zelo lušni knjižni kazali. Če je možno dobiti načrt se priporočam. Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti kazali .
    Tole je meni itak znanstvena fantastika,ki pa jo ti čudovito obvladaš.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja luštno ti je uspelo. Kako sploh ne bom vprašala☺

    OdgovoriIzbriši
  4. V podrobnosti tvojih osmic in peyote šivov :)) se ne bom spuščala ...... videti sta zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...