nedelja, 15. januar 2012

Caprichio

V prvi polovici leta praznuje naša širša in ožja familija skoraj vse rojstne dneve. Seveda na obisk oz. vabilo na praznovanje ne moreš ravno brez darila. Ker tokrat praznuje velika oboževalka lepega in nakita, sem se odločila, da ji izdelam še en kos nakita. Odločila sem se, da ji izdelam zapestnico Caprichio. Vaje in načrt sem dobila že na srečanju v Prečni, kjer je imela Alenka delavnico. Sam izbor barv je bil seveda prilagojen prejemnici. Prevladujejo odtenki hematita in svetlo sive, osnova pa so prozorne perlice.
Seveda je treba darilo zaviti ali spraviti v škatlico. V ta namen sem izdelala naslednjo škatlico za katero sem tutorial našla na strani Splitcoasters.
Osnova (notranji del škatlice) je izdelan iz enega dela (=origami). Spodnji del in en robni del škatlice sem nalepila na zunanji del. Zgornji del pa se odpira.
Na vrh sem s pomočjo reliefne plošče za Ultimate Pro izdelala rožico.
Zdaj pa hitim na rojstni dan. Upam, da bo prejemnica darila vesela.

4 komentarji:

Hvala, ker ste si vzeli čas in obiskali moj spletni dnevnik. Vsi komentarji so dobrodošli.
Janja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...